KAPE SPIRIT 55
-
-
Tulajdonságok
Hossz: 520 cm Szélesség: 55 cm Hajó súlya: Standard: 16 kg / Standard+: 15,50 kg / Super: 15 kg / Extra (kemény): 14,50 kg / Extra (könnyű): 12,50 kg / Premium: 14 kg Kajakos súlya: 60-120 kg Beülő Hossz: 102 cm Beülő Szélesség: 42 cm Stabilitás: Hajó színe: Tetszőleges szín vagy színkombináció. Kattints a részletekért! Termékleírás: Spirit 55
A Spirit 55 a legszélesebb és legstabilabb Túra/Fitnesz modellünk. Szélessége és stabilitása ellenére egy kellemesen kajakozható formáról van szó. A stabilitásához egy küllemre is szép forma, a hajó méretéhez képest kecsesnek mondható vonalvezetés párosul. A típust bátran ajánljuk akár kezdő kajakosoknak is síkvízi túrázás céljából.
A kajak lapos hátsó deck-résszel rendelkezik, ami lehetőséget biztosít tároló kialakítására. Ezek közül a legnépszerűbb a 20 cm-es belső átmérővel rendelkező fedélen keresztül pakolható rekesz 1-2 napi túrázáshoz elegendő rakományt képes elnyelni úgy, hogy a hajó nem válik farnehézzé.
Amellett, hogy a Spirit 55 egy kiváló túrahajó, a modell a „K1” hajóosztályban megfelel a parakajak szabványnak, így az ún. „Para-felszereltséggel" is rendelhető. Ez egy speciális kialakítású ülést, illetve a hajó belsejében elhelyezett kézi kormányzsinór-rögzítő csavart is tartalmaz.
-
Választható konstrukciók
Annak érdekében, hogy vásárlóink megtalálják a saját igényeiknek és lehetőségeiknek leginkább megfelelő hajót, minden általunk gyártott kajak és kenu modell különböző termékkonstrukcióban rendelhető. Az egyes konstrukciók alapvetően a felhasznált anyagok és az alkalmazott technológiák tekintetében különböznek egymástól. Ezek lényegében meghatározzák a hajótest keménységét, annak kialakítását és belső kinézetét, valamint (nem szabványosított hajóformák esetén) a hajó súlyát is. A gyakorlatban a magasabb konstrukciók keményebb, könnyebb és mutatósabb hajókat jelentenek.
E mellett fontos megemlíteni, hogy számos hajótípusunk esetén az egyes konstrukciók más-más alapfelszereltséget, illetve felár nélkül választható szerelvényeket is takarnak. Erről a "Szerelvények" menüpont alatt érdemes tájékozódni a megfelelő konstrukció kiválasztása előtt.
Természetesen bármely konstrukcióra essen a választás, a legjobb minőségű alapanyagok használata, illetve a precíz és pontos kivitelezés minden esetben alapvető és garantált.
STANDARD
- Felhasznált anyagok: üvegszál, -szövet és -paplan / poliészter gyanta
- Alkalmazott technológia: kézi laminálás
- Keménység: 5/10
- Súly: 10/10
- Rövid leírás: STANDARD konstrukció alatt a tradicionális módon, kézi laminálással készített "üvegszálas" hajókat értjük.
- Kiknek ajánljuk: Az így készült hajó keménysége és súlya alapján megfelelő választás hobbi és szabadidős használathoz. Kedvező áruk mellett az üvegszálas kajakok másik nagy előnye, hogy a hajótest kevésbé sérülékeny illetve könnyebben javítható.
STANDARD+
- Felhasznált anyagok: üvegszál, -szövet és -paplan, valamint karbon-kevlár erősítés a hajó középső részén / poliészter gyanta /
- Alkalmazott technológia: kézi laminálás
- Keménység: 6/10
- Súly: 9/10
- Rövid leírás: Az alap STANDARD konstrukción felül egy további karbon-kevlár erősítő-betét használatával valamelyest keményebb, illetve szebb belső kialakítású hajókat kapunk.
- Kiknek ajánljuk: A STANDARD+ konstrukciójú hajók teste is alapvetően üvegszál erősítésű műanyag, ezért azok ugyanúgy kevésbé sérülékenyek illetve könnyen javíthatók, mint a STANDARD konstrukciójú hajók. Fontos szempont lehet a STANDARD+ konstrukció választásánál az, hogy a karbon-kevlár szövet nem csak erősíti a hajót, de esztétikusabb belső kialakítást is eredményez.
SUPER
- Felhasznált anyagok: 2 mm vastagságú szendvicsanyag / karbon-kevlár erősítés / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: vákuum infúzió
- Keménység: 8/10
- Súly: 7/10
- Rövid leírás: A SUPER konstrukciós, illetve magasabb kategóriájú hajóink úgynevezett szendvics-szerkezetűek, illetve a hajótest teljes belső felületén valamilyen szálerősítést (ez esetben karbon-kevlár erősítést) kapnak. Ezek az anyagok, illetve a fejlettebb gyártási technológia egyszerre biztosít könnyebb és keményebb hajótesteket. A hajók belső felületét fényes lakkal zárjuk le. Ez egyrészt véd a felületi elszíneződésektől, másrészt a vízkőtől könnyen tisztíthatóvá teszi a hajó belsejét.
- Kiknek ajánljuk: Az alacsonyabb súly, a keménység és a szép, esztétikus megjelenés mindenkinek vonzó lehet. Fontos mérlegelni azonban azt is, hogy a szendvics-szerkezetű hajók használatkor nagyobb odafigyelést igényelnek, és sérülés esetén anyaguk is nehezebben javítható.
EXTRA (kemény)
- Felhasznált anyagok: 2 mm vastagságú szendvicsanyag / karbon erősítés / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: vákuum infúzió
- Keménység: 9/10
- Súly: 7/10
- Rövid leírás: A szendvics-szerkezetű hajótest itt szénszálas (ún. unidirekcionális karbon) erősítést kap. Ezek a szövetek méltán váltak a hajógyártás mellett más, csúcsminőséget megkívánó iparágak (például repülőgépgyártás, versenyautó-gyártás) legkedveltebb anyagává: a rendkívüli keménység könnyű súllyal és remek tartóssággal párosul... és igazán mutatós.
- Kiknek ajánljuk: Az EXTRA konstrukció keménysége és súlya alapján egyaránt kiváló választás lehet nemcsak síkvízi versenyzőknek, de az alacsonyabb súlyt preferáló hosszú távú túrázóknak, vagy akár szélsőséges körülmények között evező tengeri kajakosoknak is. Az EXTRA konstrukció "kemény" változatánál a hajók anyag-összetételét (lásd szendvicsanyag vastagsága és karbon típusa) úgy választottuk meg, hogy a hajótest minél masszívabb legyen, így hosszútávon is jól viselje a hajótestre ható erőket (hullámzás, kajakos által kifejtett különböző erőhatások).
EXTRA+: A konstrukció rétegterve kisebb módosításokkal lehetőséget biztosít arra, hogy áttetsző fedőréteget (gélréteget) használva karbon mintázatú hajókat készítsünk. Ezeket, a vízparton csak "natúr karbon" hajókat mi EXTRA+ konstrukciónak nevezzük.
EXTRA (könnyű)
- Felhasznált anyagok: 1,5 mm vastagságú szendvicsanyag / szőtt karbon erősítés / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: vákuum infúzió
- Keménység: 7/10
- Súly: 5/10
- Rövid leírás: A szendvics-szerkezetű hajótest itt is szénszálas (ezúttal szőttes karbon) erősítést kap.
- Kiknek ajánljuk: Az EXTRA konstrukció keménysége és súlya alapján egyaránt kiváló választás lehet nemcsak síkvízi versenyzőknek, de az alacsonyabb súlyt preferáló hosszú távú túrázóknak, vagy akár szélsőséges körülmények között evező tengeri kajakosoknak is. Az EXTRA konstrukció "könnyű" változatánál a hajók anyag-összetételét (lásd szendvicsanyag vastagsága és karbon típusa) úgy választottuk meg, hogy a hajótest minél könnyebb legyen, így ideális legyen hosszútávú túrázóknak. Fontos, hogy az EXTRA (könnyű) változatot nagyobb testű kajakok esetén (ilyenek jellemzően a tengeri kajakok) csak síkvízi kajakozásra ajánljuk.
EXTRA+: A konstrukció rétegterve kisebb módosításokkal lehetőséget biztosít arra, hogy áttetsző fedőréteget (gélréteget) használva karbon mintázatú hajókat készítsünk. Ezeket, a vízparton csak "natúr karbon" hajókat mi EXTRA+ konstrukciónak nevezzük.
PREMIUM
- Felhasznált anyagok: 2 mm vastagságú szendvicsanyag / dupla karbon erősítés / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: vákuum infúzió
- Keménység: 10/10
- Súly: 6/10
- Rövid leírás: Mind anyaghasználatban, mind felszereltségben a PREMIUM konstrukciójú hajók képviselik a csúcsminőséget kínálatunkban. A dupla karbon erősítés kimagasló keménységet biztosít, felár nélkül választható a karbon mintázatú hajótest, valamint az egyedi mintázatú hajóaljak is, továbbá a legtöbb hajótípusnál számos szerelvény választható felár nélkül. A PREMIUM konstrukciójú hajók ingyenes tartozéka a párnázott hajóhuzat is.
- Kiknek ajánljuk: Minden olyan "műkedvelőnek", akinek egyaránt fontos a kimagasló minőség, az egyéni igényekhez igazított felszereltség, illetve az egyedi megjelenés.
-
-
Alapfelszereltség
ÜlésTúra ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralKormányMűanyag túra kormányVálasztható szerelvények - felár nélkül
LábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralKormányzásKormánypedálKormányK1 maratoni fémkormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felárral
ÜlésVerseny ülés (üléslapos)ÜlésMagasított hátú verseny ülés (üléslapos)LábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányFém farkormányKormány"SmartTrack" farkormány -
Alapfelszereltség
ÜlésTúra ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMűanyag túra kormányVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésVerseny ülés (üléslapos)ÜlésMagasított hátú verseny ülés (üléslapos)LábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányzásKormánypedálKormányK1 maratoni fémkormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felárral
KormányFém farkormányKormány"SmartTrack" farkormány -
Alapfelszereltség
ÜlésTúra ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMűanyag túra kormányVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésVerseny ülés (üléslapos)ÜlésMagasított hátú verseny ülés (üléslapos)LábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányzásKormánypedálKormányK1 maratoni fémkormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felárral
KormányFém farkormányKormány"SmartTrack" farkormány -
Alapfelszereltség
ÜlésTúra ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMűanyag túra kormányVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésVerseny ülés (üléslapos)ÜlésMagasított hátú verseny ülés (üléslapos)LábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányzásKormánypedálKormányK1 maratoni fémkormányKormányFém farkormányKormány"SmartTrack" farkormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felárral
-
-
Éppen dolgozunk a választható kiegészítők leírásán...
-
-
-
Tulajdonságok
Hossz: 520 cm Szélesség: 55 cm Hajó súlya: Standard: 16 kg / Standard+: 15,50 kg / Super: 15 kg / Extra (kemény): 14,50 kg / Extra (könnyű): 12,50 kg / Premium: 14 kg Kajakos súlya: 60-120 kg Beülő Hossz: 102 cm Beülő Szélesség: 42 cm Stabilitás: Hajó színe: Tetszőleges szín vagy színkombináció. Kattints a részletekért! Termékleírás: Spirit 55
(hamarosan)
-
Választható konstrukciók
Annak érdekében, hogy vásárlóink megtalálják a saját igényeiknek és lehetőségeiknek leginkább megfelelő hajót, minden általunk gyártott kajak és kenu modell különböző termékkonstrukcióban rendelhető. Az egyes konstrukciók alapvetően a felhasznált anyagok és az alkalmazott technológiák tekintetében különböznek egymástól. Ezek lényegében meghatározzák a hajótest keménységét, annak kialakítását és belső kinézetét, valamint (nem szabványosított hajóformák esetén) a hajó súlyát is. A gyakorlatban a magasabb konstrukciók keményebb, könnyebb és mutatósabb hajókat jelentenek.
E mellett fontos megemlíteni, hogy számos hajótípusunk esetén az egyes konstrukciók más-más alapfelszereltséget, illetve felár nélkül választható szerelvényeket is takarnak. Erről a "Szerelvények" menüpont alatt érdemes tájékozódni a megfelelő konstrukció kiválasztása előtt.
Természetesen bármely konstrukcióra essen a választás, a legjobb minőségű alapanyagok használata, illetve a precíz és pontos kivitelezés minden esetben alapvető és garantált.
STANDARD
- Felhasznált anyagok: üvegszál, -szövet és -paplan / poliészter gyanta
- Alkalmazott technológia: kézi laminálás
- Keménység: 5/10
- Súly: 10/10
- Rövid leírás: STANDARD konstrukció alatt a tradicionális módon, kézi laminálással készített "üvegszálas" hajókat értjük.
- Kiknek ajánljuk: Az így készült hajó keménysége és súlya alapján megfelelő választás hobbi és szabadidős használathoz. Kedvező áruk mellett az üvegszálas kajakok másik nagy előnye, hogy a hajótest kevésbé sérülékeny illetve könnyebben javítható.
STANDARD+
- Felhasznált anyagok: üvegszál, -szövet és -paplan, valamint karbon-kevlár erősítés a hajó középső részén / poliészter gyanta /
- Alkalmazott technológia: kézi laminálás
- Keménység: 6/10
- Súly: 9/10
- Rövid leírás: Az alap STANDARD konstrukción felül egy további karbon-kevlár erősítő-betét használatával valamelyest keményebb, illetve szebb belső kialakítású hajókat kapunk.
- Kiknek ajánljuk: A STANDARD+ konstrukciójú hajók teste is alapvetően üvegszál erősítésű műanyag, ezért azok ugyanúgy kevésbé sérülékenyek illetve könnyen javíthatók, mint a STANDARD konstrukciójú hajók. Fontos szempont lehet a STANDARD+ konstrukció választásánál az, hogy a karbon-kevlár szövet nem csak erősíti a hajót, de esztétikusabb belső kialakítást is eredményez.
SUPER
- Felhasznált anyagok: 2 mm vastagságú szendvicsanyag / karbon-kevlár erősítés / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: vákuum infúzió
- Keménység: 8/10
- Súly: 7/10
- Rövid leírás: A SUPER konstrukciós, illetve magasabb kategóriájú hajóink úgynevezett szendvics-szerkezetűek, illetve a hajótest teljes belső felületén valamilyen szálerősítést (ez esetben karbon-kevlár erősítést) kapnak. Ezek az anyagok, illetve a fejlettebb gyártási technológia egyszerre biztosít könnyebb és keményebb hajótesteket. A hajók belső felületét fényes lakkal zárjuk le. Ez egyrészt véd a felületi elszíneződésektől, másrészt a vízkőtől könnyen tisztíthatóvá teszi a hajó belsejét.
- Kiknek ajánljuk: Az alacsonyabb súly, a keménység és a szép, esztétikus megjelenés mindenkinek vonzó lehet. Fontos mérlegelni azonban azt is, hogy a szendvics-szerkezetű hajók használatkor nagyobb odafigyelést igényelnek, és sérülés esetén anyaguk is nehezebben javítható.
EXTRA (kemény)
- Felhasznált anyagok: 2 mm vastagságú szendvicsanyag / karbon erősítés / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: vákuum infúzió
- Keménység: 9/10
- Súly: 7/10
- Rövid leírás: A szendvics-szerkezetű hajótest itt szénszálas (ún. unidirekcionális karbon) erősítést kap. Ezek a szövetek méltán váltak a hajógyártás mellett más, csúcsminőséget megkívánó iparágak (például repülőgépgyártás, versenyautó-gyártás) legkedveltebb anyagává: a rendkívüli keménység könnyű súllyal és remek tartóssággal párosul... és igazán mutatós.
- Kiknek ajánljuk: Az EXTRA konstrukció keménysége és súlya alapján egyaránt kiváló választás lehet nemcsak síkvízi versenyzőknek, de az alacsonyabb súlyt preferáló hosszú távú túrázóknak, vagy akár szélsőséges körülmények között evező tengeri kajakosoknak is. Az EXTRA konstrukció "kemény" változatánál a hajók anyag-összetételét (lásd szendvicsanyag vastagsága és karbon típusa) úgy választottuk meg, hogy a hajótest minél masszívabb legyen, így hosszútávon is jól viselje a hajótestre ható erőket (hullámzás, kajakos által kifejtett különböző erőhatások).
EXTRA+: A konstrukció rétegterve kisebb módosításokkal lehetőséget biztosít arra, hogy áttetsző fedőréteget (gélréteget) használva karbon mintázatú hajókat készítsünk. Ezeket, a vízparton csak "natúr karbon" hajókat mi EXTRA+ konstrukciónak nevezzük.
EXTRA (könnyű)
- Felhasznált anyagok: 1,5 mm vastagságú szendvicsanyag / szőtt karbon erősítés / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: vákuum infúzió
- Keménység: 7/10
- Súly: 5/10
- Rövid leírás: A szendvics-szerkezetű hajótest itt is szénszálas (ezúttal szőttes karbon) erősítést kap.
- Kiknek ajánljuk: Az EXTRA konstrukció keménysége és súlya alapján egyaránt kiváló választás lehet nemcsak síkvízi versenyzőknek, de az alacsonyabb súlyt preferáló hosszú távú túrázóknak, vagy akár szélsőséges körülmények között evező tengeri kajakosoknak is. Az EXTRA konstrukció "könnyű" változatánál a hajók anyag-összetételét (lásd szendvicsanyag vastagsága és karbon típusa) úgy választottuk meg, hogy a hajótest minél könnyebb legyen, így ideális legyen hosszútávú túrázóknak. Fontos, hogy az EXTRA (könnyű) változatot nagyobb testű kajakok esetén (ilyenek jellemzően a tengeri kajakok) csak síkvízi kajakozásra ajánljuk.
EXTRA+: A konstrukció rétegterve kisebb módosításokkal lehetőséget biztosít arra, hogy áttetsző fedőréteget (gélréteget) használva karbon mintázatú hajókat készítsünk. Ezeket, a vízparton csak "natúr karbon" hajókat mi EXTRA+ konstrukciónak nevezzük.
PREMIUM
- Felhasznált anyagok: 2 mm vastagságú szendvicsanyag / dupla karbon erősítés / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: vákuum infúzió
- Keménység: 10/10
- Súly: 6/10
- Rövid leírás: Mind anyaghasználatban, mind felszereltségben a PREMIUM konstrukciójú hajók képviselik a csúcsminőséget kínálatunkban. A dupla karbon erősítés kimagasló keménységet biztosít, felár nélkül választható a karbon mintázatú hajótest, valamint az egyedi mintázatú hajóaljak is, továbbá a legtöbb hajótípusnál számos szerelvény választható felár nélkül. A PREMIUM konstrukciójú hajók ingyenes tartozéka a párnázott hajóhuzat is.
- Kiknek ajánljuk: Minden olyan "műkedvelőnek", akinek egyaránt fontos a kimagasló minőség, az egyéni igényekhez igazított felszereltség, illetve az egyedi megjelenés.
-
-
Alapfelszereltség
ÜlésParakajak ülésÜlésTúra ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralKormányMűanyag túra kormányEgyébRajtszámtartóEgyébKormányzsinór rögzítő csavarVálasztható szerelvények - felár nélkül
LábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralKormányK1 maratoni fémkormányVálasztható szerelvények - felárral
LábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányFém farkormányKormány"SmartTrack" farkormány -
Alapfelszereltség
ÜlésParakajak ülésÜlésTúra ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMűanyag túra kormányEgyébRajtszámtartóEgyébKormányzsinór rögzítő csavarVálasztható szerelvények - felár nélkül
LábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított szárralKormányK1 maratoni fémkormányVálasztható szerelvények - felárral
KormányFém farkormányKormány"SmartTrack" farkormány -
Alapfelszereltség
ÜlésParakajak ülésÜlésTúra ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMűanyag túra kormányEgyébRajtszámtartóEgyébKormányzsinór rögzítő csavarVálasztható szerelvények - felár nélkül
LábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított szárralKormányK1 maratoni fémkormányVálasztható szerelvények - felárral
KormányFém farkormányKormány"SmartTrack" farkormány -
Alapfelszereltség
ÜlésParakajak ülésTúra ülésTúra ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMűanyag túra kormányEgyébRajtszámtartóEgyébKormányzsinór rögzítő csavarVálasztható szerelvények - felár nélkül
K1 maratoni fémkormányAVálasztható szerelvények - felárral
-
-
Éppen dolgozunk a választható kiegészítők leírásán...
-
A hajóforma megfelel a Nemzetközi Kajak-Kenu Szövetség (ICF) és a Nemzetközi Paralimpiai Bizottság (IPC) "K-1" hajóosztályú parakajakra vonatkozó előírásainak