KAPE K2 EVO E
-
-
Tulajdonságok
Hossz: 650 cm Szélesség: 37 cm Hajó súlya: 18 kg (Marathon: 14 kg) Versenyzők súlya: 120-140 kg Beülő Hossz: Elülső: 87,5 cm; Hátsó: 102,5 cm Beülő Szélesség: Elülső: 37 cm; Hátsó: 37 cm Stabilitás: Hajó színe: Tetszőleges szín vagy színkombináció. Kattints a részletekért! Termékleírás: K2 Evo E
(hamarosan)
-
Választható konstrukciók
Annak érdekében, hogy vásárlóink megtalálják a saját igényeiknek és lehetőségeiknek leginkább megfelelő hajót, minden általunk gyártott kajak és kenu modell különböző termékkonstrukcióban rendelhető. Az egyes konstrukciók alapvetően a felhasznált anyagok és az alkalmazott technológiák tekintetében különböznek egymástól. Ezek lényegében meghatározzák a hajótest keménységét, annak kialakítását és belső kinézetét, valamint (nem szabványosított hajóformák esetén) a hajó súlyát is. A gyakorlatban a magasabb konstrukciók keményebb, könnyebb és mutatósabb hajókat jelentenek.
E mellett fontos megemlíteni, hogy számos hajótípusunk esetén az egyes konstrukciók más-más alapfelszereltséget, illetve felár nélkül választható szerelvényeket is takarnak. Erről a "Szerelvények" menüpont alatt érdemes tájékozódni a megfelelő konstrukció kiválasztása előtt.
Természetesen bármely konstrukcióra essen a választás, a legjobb minőségű alapanyagok használata, illetve a precíz és pontos kivitelezés minden esetben alapvető és garantált.
CLASSIC
- Felhasznált anyagok: 1,5 mm vastagságú szendvicsanyag / karbon-kevlár erősítés a hajó középső részén / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: kézi laminálás / vákuum technológia
- Keménység: 7/10
- Rövid leírás: Ez a konstrukció jelenti a síkvízi versenyhajóink alapkivitelét. Ezeknél az úgynevezett "betétes hajóknál" a középső, leginkább igénybe vett részt látjuk el karbon-kevlár erősítéssel.
- Kiknek ajánljuk: A CLASSIC konstrukciót elsősorban egyesületek, klubok számára ajánljuk, akik elérhető áron keresnek megbízható, jó minőségű edzőhajókat.
SUPER
- Felhasznált anyagok: 2 mm vastagságú szendvicsanyag / karbon-kevlár erősítés / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: vákuum technológia
- Keménység: 8/10
- Rövid leírás: A SUPER konstrukciós hajók a hajótest teljes egészében tartalmazzák a remek keménységet és tartósságot biztosító karbon-kevlár erősítést.
- Kiknek ajánljuk: Elsősorban egyesületek, klubok versenyhajóinak illetve "saját hajóknak" ajánljuk. A SUPER konstrukciójú versenyhajóink szintén népszerűek a Masters versenyzők, illetve a hobbi kajakosok körében.
EXTRA
- Felhasznált anyagok: 2 mm vastagságú szendvicsanyag / karbon erősítés / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: vákuum technológia
- Keménység: 9/10
- Rövid leírás: A különböző karbon- vagy szénszál alapú erősítő szövetek méltán váltak a hajógyártás mellett más, csúcsminőséget megkívánó iparágak (repülőgépgyártás, versenyautó-gyártás) legkedveltebb alapanyagává: a rendkívüli keménység könnyű súllyal párosul... és igazán mutatós.
- Kiknek ajánljuk: Az EXTRA konstrukciójú kajakok vagy kenuk keménységük miatt kitűnő választás lehet bárkinek, akik magas minőségű sporteszközök beszerzése mellett döntenek.
EXTRA+: A konstrukció rétegterve kisebb módosításokkal lehetőséget biztosít arra, hogy áttetsző fedőréteget (gélréteget) használva karbon mintázatú hajókat készítsünk. Ezeket, a vízparton csak "natúr karbon" hajókat mi EXTRA+ konstrukciónak nevezzük.
PREMIUM
- Felhasznált anyagok: 2 mm vastagságú szendvicsanyag / dupla karbon erősítés / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: vákuum technológia/li>
- Keménység: 10/10
- Rövid leírás: A PREMIUM konstrukciójú hajók képviselik a csúcsminőséget kínálatunkban. A dupla karbon erősítés kimagasló keménységet biztosít, emellett felár nélkül választható a "natúr" tető és hajóalj, valamint az uHULL technológia is. Továbbá, az ezen konstrukciót választók számára tetszőleges dizájn és színkombináció érhető el. A PREMIUM hajók tartozéka egy párnázott hajóhuzat is.
- Kiknek ajánljuk: A megrendelők többnyire olyan "műkedvelő" magánszemélyek közül kerülnek ki, akinek egyaránt fontos a kimagasló minőség és felszereltség, illetve az egyedi kinézet.
MARATHON
- Felhasznált anyag: 1,5 mm vastagságú szendvicsanyag / UD karbon erősítés / vinilészter gyanta
Alkalmazott technológia: vákuum technológia
- Keménység: 7/10
- Rövid leírás: A MARATHON egy olyan könnyített konstrukció, ahol vékonyabb szendvicsanyagot, illetve unidirekcionális (UD) szénszövetet használunk fel annak érdekében, hogy az alacsonyabb súlyú hajók megtartsák a kívánt keménységüket és tartósságukat. Az ilyen, elsősorban hosszútávra tervezett versenykajakokat alapfelszereltségként rozsdamentes fémkormánnyal szereljük. A MARATHON hajók tartozéka egy párnázott hajóhuzat is.
- Kiknek ajánljuk: Hosszútávú, maratoni versenyzőknek.
-
-
Alapfelszereltség
ÜlésVerseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMűanyag versenykormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésMagasított hátú verseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányMaratoni fémkormányVálasztható szerelvények - felárral
ÜlésForgó ülés -
Alapfelszereltség
ÜlésVerseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMűanyag versenykormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésMagasított hátú verseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányMaratoni fémkormányVálasztható szerelvények - felárral
ÜlésForgó ülés -
Alapfelszereltség
ÜlésVerseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMűanyag versenykormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésMagasított hátú verseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányMaratoni fémkormányVálasztható szerelvények - felárral
ÜlésForgó ülés -
Alapfelszereltség
ÜlésVerseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszÁllítható, párnázott "gurtni"KormányMűanyag versenykormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésMagasított hátú verseny ülésÜlésForgó ülésLábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányMaratoni fémkormányVálasztható szerelvények - felárral
-
Alapfelszereltség
ÜlésVerseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMaratoni fémkormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésMagasított hátú verseny ülésÜlésForgó ülésLábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányMűanyag versenykormányVálasztható szerelvények - felárral
-
-
Éppen dolgozunk a választható kiegészítők leírásán...
-
-
-
Tulajdonságok
Hossz: 650 cm Szélesség: 39 cm Hajó súlya: 18 kg (Marathon: 14,50 kg) Versenyzők súlya: 140-160 kg Beülő Hossz: Elülső: 99,5 cm; Hátsó: 100,5 cm Beülő Szélesség: Elülső: 37,5 cm; Hátsó: 38,5 cm Stabilitás: Hajó színe: Tetszőleges szín vagy színkombináció. Kattints a részletekért! Termékleírás: K2 Evo E
(hamarosan)
-
Választható konstrukciók
Annak érdekében, hogy vásárlóink megtalálják a saját igényeiknek és lehetőségeiknek leginkább megfelelő hajót, minden általunk gyártott kajak és kenu modell különböző termékkonstrukcióban rendelhető. Az egyes konstrukciók alapvetően a felhasznált anyagok és az alkalmazott technológiák tekintetében különböznek egymástól. Ezek lényegében meghatározzák a hajótest keménységét, annak kialakítását és belső kinézetét, valamint (nem szabványosított hajóformák esetén) a hajó súlyát is. A gyakorlatban a magasabb konstrukciók keményebb, könnyebb és mutatósabb hajókat jelentenek.
E mellett fontos megemlíteni, hogy számos hajótípusunk esetén az egyes konstrukciók más-más alapfelszereltséget, illetve felár nélkül választható szerelvényeket is takarnak. Erről a "Szerelvények" menüpont alatt érdemes tájékozódni a megfelelő konstrukció kiválasztása előtt.
Természetesen bármely konstrukcióra essen a választás, a legjobb minőségű alapanyagok használata, illetve a precíz és pontos kivitelezés minden esetben alapvető és garantált.
CLASSIC
- Felhasznált anyagok: 1,5 mm vastagságú szendvicsanyag / karbon-kevlár erősítés a hajó középső részén / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: kézi laminálás / vákuum technológia
- Keménység: 7/10
- Rövid leírás: Ez a konstrukció jelenti a síkvízi versenyhajóink alapkivitelét. Ezeknél az úgynevezett "betétes hajóknál" a középső, leginkább igénybe vett részt látjuk el karbon-kevlár erősítéssel.
- Kiknek ajánljuk: A CLASSIC konstrukciót elsősorban egyesületek, klubok számára ajánljuk, akik elérhető áron keresnek megbízható, jó minőségű edzőhajókat.
SUPER
- Felhasznált anyagok: 2 mm vastagságú szendvicsanyag / karbon-kevlár erősítés / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: vákuum technológia
- Keménység: 8/10
- Rövid leírás: A SUPER konstrukciós hajók a hajótest teljes egészében tartalmazzák a remek keménységet és tartósságot biztosító karbon-kevlár erősítést.
- Kiknek ajánljuk: Elsősorban egyesületek, klubok versenyhajóinak illetve "saját hajóknak" ajánljuk. A SUPER konstrukciójú versenyhajóink szintén népszerűek a Masters versenyzők, illetve a hobbi kajakosok körében.
EXTRA
- Felhasznált anyagok: 2 mm vastagságú szendvicsanyag / karbon erősítés / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: vákuum technológia
- Keménység: 9/10
- Rövid leírás: A különböző karbon- vagy szénszál alapú erősítő szövetek méltán váltak a hajógyártás mellett más, csúcsminőséget megkívánó iparágak (repülőgépgyártás, versenyautó-gyártás) legkedveltebb alapanyagává: a rendkívüli keménység könnyű súllyal párosul... és igazán mutatós.
- Kiknek ajánljuk: Az EXTRA konstrukciójú kajakok vagy kenuk keménységük miatt kitűnő választás lehet bárkinek, akik magas minőségű sporteszközök beszerzése mellett döntenek.
EXTRA+: A konstrukció rétegterve kisebb módosításokkal lehetőséget biztosít arra, hogy áttetsző fedőréteget (gélréteget) használva karbon mintázatú hajókat készítsünk. Ezeket, a vízparton csak "natúr karbon" hajókat mi EXTRA+ konstrukciónak nevezzük.
PREMIUM
- Felhasznált anyagok: 2 mm vastagságú szendvicsanyag / dupla karbon erősítés / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: vákuum technológia/li>
- Keménység: 10/10
- Rövid leírás: A PREMIUM konstrukciójú hajók képviselik a csúcsminőséget kínálatunkban. A dupla karbon erősítés kimagasló keménységet biztosít, emellett felár nélkül választható a "natúr" tető és hajóalj, valamint az uHULL technológia is. Továbbá, az ezen konstrukciót választók számára tetszőleges dizájn és színkombináció érhető el. A PREMIUM hajók tartozéka egy párnázott hajóhuzat is.
- Kiknek ajánljuk: A megrendelők többnyire olyan "műkedvelő" magánszemélyek közül kerülnek ki, akinek egyaránt fontos a kimagasló minőség és felszereltség, illetve az egyedi kinézet.
MARATHON
- Felhasznált anyag: 1,5 mm vastagságú szendvicsanyag / UD karbon erősítés / vinilészter gyanta
Alkalmazott technológia: vákuum technológia
- Keménység: 7/10
- Rövid leírás: A MARATHON egy olyan könnyített konstrukció, ahol vékonyabb szendvicsanyagot, illetve unidirekcionális (UD) szénszövetet használunk fel annak érdekében, hogy az alacsonyabb súlyú hajók megtartsák a kívánt keménységüket és tartósságukat. Az ilyen, elsősorban hosszútávra tervezett versenykajakokat alapfelszereltségként rozsdamentes fémkormánnyal szereljük. A MARATHON hajók tartozéka egy párnázott hajóhuzat is.
- Kiknek ajánljuk: Hosszútávú, maratoni versenyzőknek.
-
-
Alapfelszereltség
ÜlésVerseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMűanyag versenykormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésMagasított hátú verseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányMaratoni fémkormányVálasztható szerelvények - felárral
ÜlésForgó ülés -
Alapfelszereltség
ÜlésVerseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMűanyag versenykormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésMagasított hátú verseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányMaratoni fémkormányVálasztható szerelvények - felárral
ÜlésForgó ülés -
Alapfelszereltség
ÜlésVerseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMűanyag versenykormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésMagasított hátú verseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányMaratoni fémkormányVálasztható szerelvények - felárral
ÜlésForgó ülés -
Alapfelszereltség
ÜlésVerseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszÁllítható, párnázott "gurtni"KormányMűanyag versenykormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésMagasított hátú verseny ülésÜlésForgó ülésLábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányMaratoni fémkormányVálasztható szerelvények - felárral
-
Alapfelszereltség
ÜlésVerseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMaratoni fémkormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésMagasított hátú verseny ülésÜlésForgó ülésLábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányMűanyag versenykormányVálasztható szerelvények - felárral
-
-
Éppen dolgozunk a választható kiegészítők leírásán...
-
-
-
Tulajdonságok
Hossz: 650 cm Szélesség: 40 cm Hajó súlya: 18 kg (Marathon: 14,50 kg) Versenyzők súlya: 160-180 kg Beülő Hossz: Elülső: 99,5 cm; Hátsó: 100,5 cm Beülő Szélesség: Elülső 37,5 cm; Hátsó: 38,5 cm Stabilitás: Hajó színe: Tetszőleges szín vagy színkombináció. Kattints a részletekért! Termékleírás: K2 Evo E
(hamarosan)
-
Választható konstrukciók
Annak érdekében, hogy vásárlóink megtalálják a saját igényeiknek és lehetőségeiknek leginkább megfelelő hajót, minden általunk gyártott kajak és kenu modell különböző termékkonstrukcióban rendelhető. Az egyes konstrukciók alapvetően a felhasznált anyagok és az alkalmazott technológiák tekintetében különböznek egymástól. Ezek lényegében meghatározzák a hajótest keménységét, annak kialakítását és belső kinézetét, valamint (nem szabványosított hajóformák esetén) a hajó súlyát is. A gyakorlatban a magasabb konstrukciók keményebb, könnyebb és mutatósabb hajókat jelentenek.
E mellett fontos megemlíteni, hogy számos hajótípusunk esetén az egyes konstrukciók más-más alapfelszereltséget, illetve felár nélkül választható szerelvényeket is takarnak. Erről a "Szerelvények" menüpont alatt érdemes tájékozódni a megfelelő konstrukció kiválasztása előtt.
Természetesen bármely konstrukcióra essen a választás, a legjobb minőségű alapanyagok használata, illetve a precíz és pontos kivitelezés minden esetben alapvető és garantált.
CLASSIC
- Felhasznált anyagok: 1,5 mm vastagságú szendvicsanyag / karbon-kevlár erősítés a hajó középső részén / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: kézi laminálás / vákuum technológia
- Keménység: 7/10
- Rövid leírás: Ez a konstrukció jelenti a síkvízi versenyhajóink alapkivitelét. Ezeknél az úgynevezett "betétes hajóknál" a középső, leginkább igénybe vett részt látjuk el karbon-kevlár erősítéssel.
- Kiknek ajánljuk: A CLASSIC konstrukciót elsősorban egyesületek, klubok számára ajánljuk, akik elérhető áron keresnek megbízható, jó minőségű edzőhajókat.
SUPER
- Felhasznált anyagok: 2 mm vastagságú szendvicsanyag / karbon-kevlár erősítés / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: vákuum technológia
- Keménység: 8/10
- Rövid leírás: A SUPER konstrukciós hajók a hajótest teljes egészében tartalmazzák a remek keménységet és tartósságot biztosító karbon-kevlár erősítést.
- Kiknek ajánljuk: Elsősorban egyesületek, klubok versenyhajóinak illetve "saját hajóknak" ajánljuk. A SUPER konstrukciójú versenyhajóink szintén népszerűek a Masters versenyzők, illetve a hobbi kajakosok körében.
EXTRA
- Felhasznált anyagok: 2 mm vastagságú szendvicsanyag / karbon erősítés / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: vákuum technológia
- Keménység: 9/10
- Rövid leírás: A különböző karbon- vagy szénszál alapú erősítő szövetek méltán váltak a hajógyártás mellett más, csúcsminőséget megkívánó iparágak (repülőgépgyártás, versenyautó-gyártás) legkedveltebb alapanyagává: a rendkívüli keménység könnyű súllyal párosul... és igazán mutatós.
- Kiknek ajánljuk: Az EXTRA konstrukciójú kajakok vagy kenuk keménységük miatt kitűnő választás lehet bárkinek, akik magas minőségű sporteszközök beszerzése mellett döntenek.
EXTRA+: A konstrukció rétegterve kisebb módosításokkal lehetőséget biztosít arra, hogy áttetsző fedőréteget (gélréteget) használva karbon mintázatú hajókat készítsünk. Ezeket, a vízparton csak "natúr karbon" hajókat mi EXTRA+ konstrukciónak nevezzük.
PREMIUM
- Felhasznált anyagok: 2 mm vastagságú szendvicsanyag / dupla karbon erősítés / vinilészter gyanta
- Alkalmazott technológia: vákuum technológia/li>
- Keménység: 10/10
- Rövid leírás: A PREMIUM konstrukciójú hajók képviselik a csúcsminőséget kínálatunkban. A dupla karbon erősítés kimagasló keménységet biztosít, emellett felár nélkül választható a "natúr" tető és hajóalj, valamint az uHULL technológia is. Továbbá, az ezen konstrukciót választók számára tetszőleges dizájn és színkombináció érhető el. A PREMIUM hajók tartozéka egy párnázott hajóhuzat is.
- Kiknek ajánljuk: A megrendelők többnyire olyan "műkedvelő" magánszemélyek közül kerülnek ki, akinek egyaránt fontos a kimagasló minőség és felszereltség, illetve az egyedi kinézet.
MARATHON
- Felhasznált anyag: 1,5 mm vastagságú szendvicsanyag / UD karbon erősítés / vinilészter gyanta
Alkalmazott technológia: vákuum technológia
- Keménység: 7/10
- Rövid leírás: A MARATHON egy olyan könnyített konstrukció, ahol vékonyabb szendvicsanyagot, illetve unidirekcionális (UD) szénszövetet használunk fel annak érdekében, hogy az alacsonyabb súlyú hajók megtartsák a kívánt keménységüket és tartósságukat. Az ilyen, elsősorban hosszútávra tervezett versenykajakokat alapfelszereltségként rozsdamentes fémkormánnyal szereljük. A MARATHON hajók tartozéka egy párnázott hajóhuzat is.
- Kiknek ajánljuk: Hosszútávú, maratoni versenyzőknek.
-
-
Alapfelszereltség
ÜlésVerseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMűanyag versenykormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésMagasított hátú verseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányMaratoni fémkormányVálasztható szerelvények - felárral
ÜlésForgó ülés -
Alapfelszereltség
ÜlésVerseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMűanyag versenykormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésMagasított hátú verseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányMaratoni fémkormányVálasztható szerelvények - felárral
ÜlésForgó ülés -
Alapfelszereltség
ÜlésVerseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMűanyag versenykormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésMagasított hátú verseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányMaratoni fémkormányVálasztható szerelvények - felárral
ÜlésForgó ülés -
Alapfelszereltség
ÜlésVerseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszÁllítható, párnázott "gurtni"KormányMűanyag versenykormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésMagasított hátú verseny ülésÜlésForgó ülésLábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányMaratoni fémkormányVálasztható szerelvények - felárral
-
Alapfelszereltség
ÜlésVerseny ülésLábtámaszAlap lábtámasz normál szárralLábtámaszNeoprén borítású lábtámasz gurtniKormányMaratoni fémkormányEgyébRajtszámtartóVálasztható szerelvények - felár nélkül
ÜlésMagasított hátú verseny ülésÜlésForgó ülésLábtámaszAlap lábtámasz hosszított szárralLábtámaszTeli lábtámasz állítható dőlésszögű szárralLábtámaszTeli lábtámasz hosszított és állítható dőlésszögű szárralKormányMűanyag versenykormányVálasztható szerelvények - felárral
-
-
Éppen dolgozunk a választható kiegészítők leírásán...
-
A hajóforma megfelel a Nemzetközi Kajak-Kenu Szövetség (ICF) vonatkozó előírásainak